Amsterdam UMC

AMSTERDAM UMC

Concepting & activatie naamsbekendheid Anna Reynvaanlezing

MEET ANNA

ANYWHERE, ANYTIME

Het Amsterdam UMC organiseert elk jaar de Anna Reynvaanlezing. Deze lezing is voor alle verpleegkundigen van Nederland. Tijdens deze lezing worden de vernieuwingen in de zorg besproken. Er wordt veel content gemaakt rondom deze lezing, maar is helaas vaak niet meer terug te vinden nadat de lezing heeft plaatsgevonden. Het doel van dit project was het ontwikkelen van een plek waar alle content terug te vinden is.


Ik ontwikkelde samen met twee medestudenten het concept "Meet Anna". Meet Anna omvat het nieuwe digitale platform Anna Academy, waar alle content te vinden is van de lezing. Om naamsbekendheid te creëren voor de Anna Academy, hebben wij een aantal middelen ontwikkeld. Deze middelen zijn voortgevloeid uit ons doelgroeponderzoek en sluiten daarom perfect aan bij de behoeften van de doelgroep. De middelen bestonden uit een activatie, online en offline middelen. Voorbeelden hiervan zijn een mysterybox die lijdt naar de online omgeving, posters en social media posts.


Deze opdracht was een praktijk samenwerking tussen InHolland en Amsterdam UMC.





Share by: